Uticaj kovid-19 pandemije u Kini i zaključavanje zemlje imao je značajan uticaj na prodaju na najvećem tržištu građevinske opreme u svetu, kao i pritisak na cenu koji je pre svega na bagerima. Pad prodaje Volva CE u Kini je 33%.
U Aziji, isključujući Kinu, prodaja je smanjena za 28% u prvom kvartalu 2022. godine u odnosu na isti kvartal prošle godine. Prodaja u Indiji negativno je pogođena povećanjem cena mašina (novi propisi o emisijama). Volvo CE je dodao da je na ovaj pad takođe uticalo stopiranje isporuka Rusiji.
Osim Azije, ostali kontinenti beleže rast – Evropa 2%, Severna Amerika 11%, a Afrika i Okeanija 5%. Južna Amerika je prijavila najveći porast od 62%, ističući oporavak regiona.
Melker Jernberg, predsednik Volvo CE, rekao je, „Ne može biti sumnje da su industrija i svet usred izuzetno izazovnih vremena, ali ponosan sam da mi kao organizacija rešimo ove probleme – snabdevajući naše kupce sa proizvodima i uslugama koji su im danas potrebni.“
Volvo CE je dodao da ovaj kvartal obeležava uspešno pokretanje svoje prve potpuno električne mašine na azijskom tržištu – bager ECR25 – sada dostupan kupcima u Južnoj Koreji.