petak, 27 maj, 2022
NaslovnaSvetPad prodaje u Kini utiče na rezultate prvog kvartala - Volvo CE

Pad prodaje u Kini utiče na rezultate prvog kvartala – Volvo CE

Uticaj kovid-19 pandemije u Kini i zaključavanje zemlje imao je značajan uticaj na prodaju na najvećem tržištu građevinske opreme u svetu, kao i pritisak na cenu koji je pre svega na bagerima. Pad prodaje Volva CE u Kini je 33%.

U Aziji, isključujući Kinu, prodaja je smanjena za 28% u prvom kvartalu 2022. godine u odnosu na isti kvartal prošle godine. Prodaja u Indiji negativno je pogođena povećanjem cena mašina (novi propisi o emisijama). Volvo CE je dodao da je na ovaj pad takođe uticalo stopiranje isporuka Rusiji.

Osim Azije, ostali kontinenti beleže rast – Evropa 2%, Severna Amerika 11%, a Afrika i Okeanija 5%. Južna Amerika je prijavila najveći porast od 62%, ističući oporavak regiona.

Melker Jernberg, predsednik Volvo CE, rekao je, „Ne može biti sumnje da su industrija i svet usred izuzetno izazovnih vremena, ali ponosan sam da mi kao organizacija rešimo ove probleme – snabdevajući naše kupce sa proizvodima i uslugama koji su im danas potrebni.“

Volvo CE je dodao da ovaj kvartal obeležava uspešno pokretanje svoje prve potpuno električne mašine na azijskom tržištu – bager ECR25 – sada dostupan kupcima u Južnoj Koreji.

RELATED ARTICLES

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.

Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.