Norveška nacionalna železnička firma, Bane NOR, dodelila je ugovor od 185 miliona evra Implenii, da izgradi najduži železnički most u zemlji.
Švajcarski izvođač kaže da će to promovisati održive metode izgradnje na mostu sa dve trake, koristeći beton i materijale u lokalu, kako bi se umanjila potreba za prevozom.
Most će biti izgrađen preko jezera Mjoesa, oko 50km severno od Oslo-a, dužine oko 1km.
Implementacija će koristiti digitalnu tehnologiju za dizajn mosta i BIM-a (model informacija o izgradnji) u svojoj izgradnji, koja će uključivati i nadvožnjak. Završetak radova očekuje se 2027. godine.
Kristijan Špat, direktor građevinskog inženjeringa firme, prokomentarisao je: „Projekat ima jasan fokus na održivost – jedan od pet korporativnih vrednosti firme. To ćemo živeti u projektu radeći sistematski, kako bi ispunili i tehničke i ekološke zahteve. „