Moravski koridor je projekat za koji se slobodno može reći da će predstavljati zaostavštinu predsednika Republike Srbije i njegove politike, jer niko nije mogao ni da sanja da će se ovde graditi najmoderniji auto-put u Jugoistočnoj Evropi, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović tokom obilaska radova na petlji Ćićevac na deonici auto-puta od Pojata do Kruševca, u sklopu Moravskog koridora.
„Ovo je auto- put najviših standarda u ovoj zemlji, i jedan ovakav projekat je važniji od bilo kojih izbora, i učiniće da se na teritoriji cele države podigne kvalitet za sve privrednike, radnike kao i za građane“, rekao je Momirović.
Ministar Momirović istakao je da je ponosan na sve što je do sada urađeno, zahvalio se radnicima i predstavnicima kompanije „Behtel Enka“ i dodao da je posvećenost završetku radova na zavidnom nivou.
Sa ministrom Momirovićem u obilasku radova bili su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, gradonačelnica Kruševca Jasmina Parulović, kao i predstavnici kompanije „Behtel Enka“.
„Na Moravskom koridoru se intezivno radi kako bi što pre omogućili da građani Srbije počnu da koriste ovaj važan projekat. Trenutno je angažovano 2897 radnika sa više od hiljadu jedinica mehanizacije“, kazao je direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić.
Gradonačelnica Kruševca Jasmina Palurović ovom prilikom je istakla da će završetkom ovog auto-puta Kruševac dobiti novu industrijsku zonu.
Moravski koridor od izuzetnog je značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Ukupna dužina iznosi 112 kilometara i obuhvata tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8km), Kruševac – Adrani (53,8km), Adrani – Preljina(30,6km).