Izgrađena na mestu aerodroma kroz koji prolazi metro tunel, projekat ima centralnu halu koja je povezana sa više nivoa, u obliku višestrukih petlji. U sklopu objekta su kancelarije, istraživački objekti, laboratorija i centar za učenje. Dizajn predlaže radno okruženje usredsređeno oko povezivanja i prilagodljivosti.
Niz petlji podstiče interakciju između odeljenja i definiše niz spoljnog prostora koji promoviše osećaj zajednice. Mostovi povezuju razne komunalne prostore, uključujući teretane i sobe za vežbanje, kao i restorane, kafiće i područja rekreacije, dok su vrtovi i spoljne oblasti upotpunjene trkačkom stazom kao i pešačkim stazama na krovu. Projekat uključuje niz strategija održivosti i građevinske tehnologije kako bi se smanjio operativni i životni ciklus emisije ugljenika.
Strukturna optimizacija je smanjila količinu betona koji se koristi i povećala udeo recikliranog materijala, pre svega čelika, stakla, drvnih i gipsanih komponenti. Nivo toplote sunca je smanjen pažljivo s obzirom na spoljne terase koje imaju sopstveno senčenje i fasadne panele za isto. Sistem hlađenja čine mreže prskalica koje prskaju prikupljene čestice vode na ETFE membranu krovova, proces kojim upravlja pametni sistem upravljanja zgradama.